רעיונות לטיול משפחתי בארה"ב

מחפשים רעיונות לחופשה המשפחתית הבאה שלכם? ארצות הברית היא מקום נהדר לבקר בו, עם שפע של אפשרויות לכולם. מפארקי שעשועים, חופים ועד ציוני דרך היסטוריים, יש משהו לכל אחד בארה"ב. בפוסט זה בבלוג, נדון בכמה מהיעדים הידידותיים למשפחות הטובים ביותר בארץ. אז ארזו את המזוודות והתכוננו להרפתקה!

 

1. דיסנילנד – אנהיים, קליפורניה

ראשית, טיול משפחתי לדיסנילנד באנהיים, קליפורניה בטוח ייצור זיכרונות מתמשכים. פארק שעשועים בעל שם עולמי זה מציע משהו לכולם, מטיולים מרתקים ועד למופעים ואטרקציות קסומות. משפחות יכולות לחקור את הארצות השונות, כגון ארץ ההרפתקאות, Frontierland ו-Tomorrowland. או שהם יכולים ליהנות מטיול נינוח במורד הרחוב הראשי, ארה"ב, ולהתרשם מהמראות והקולות של המקום הייחודי הזה. יש גם מספר מסעדות ובתי קפה ליהנות מהם, כמו גם הזדמנויות קניות. כמובן, שום טיול לדיסנילנד לא יהיה שלם בלי לפגוש כמה מהדמויות האייקוניות שקוראות לפארק בית. חופשה משפחתית בדיסנילנד היא חוויה שתוקיר במשך שנים רבות.

 

2. עולם הקוסמים של הארי פוטר – אורלנדו, פלורידה

תכנון טיולי משפחות יכול להיות משימה לא פשוטה, אבל יש מעט יעדים שבטוח ישמחו את כולם במשפחה כמו עולם הקוסמים של הארי פוטר. ממוקם באורלנדו, פלורידה, עולם הקוסמים של הארי פוטר הוא חובה לראות עבור כל מעריץ של סדרת הארי פוטר. השטח מתוכנן בקפידה כדי לשחזר את עולם הקוסמים של הארי פוטר, עם טירות מתנשאות, רחובות מרוצפים ויצורים קסומים. המבקרים יכולים לחקור את טירת הוגוורטס, לטייל בהוגוורטס אקספרס, ואפילו לאסוף כמה מצרכים קסומים בחנות השרביטים של אוליבנדר. והכי חשוב, יש המון הזדמנויות לקשר משפחתי, בין אם זה המתנה בתור לנסיעה או ליהנות מבירה משותפת. עם כל כך הרבה מה להציע, עולם הקוסמים של הארי פוטר הוא היעד המושלם לטיול משפחתי.

 

3. הפארק הלאומי ילוסטון – וויומינג

חווה את הפלא הטבעי של הפארק הלאומי ילוסטון! ילוסטון היא ביתם של מאפיינים גיאותרמיים כמו מעיינות חמים וגייזרים, כמו גם נופים מדהימים כמו קניונים ומפלים. משפחות יכולות לחקור את הפארק ברגל, באופניים או אפילו על סוסים. יש גם מגוון תוכניות בהנחיית ריינג'רים, החל מטיולים מודרכים ועד לפעילויות ג'וניור ריינג'ר. ואל תשכחו לפקוח עין על חיות הבר! ביזונים, איילים ודובים הם רק חלק מהחיות שקוראות לילוסטון בית. עם כל כך הרבה מה לראות ולעשות, ביקור בילוסטון בטוח יהיה טיול שהמשפחה שלכם לא תשכח לעולם!

 

4. מירטל ביץ' – דרום קרוליינה

מירטל ביץ' הוא יעד נופש מוביל עבור משפחות מכל רחבי ארצות הברית. האקלים הממוזג והחופים היפים הופכים אותו למקום נהדר להירגע וליהנות מזמן איכות ביחד. יש גם שפע של פעילויות כדי לבדר את כולם, מגולף ודיג ועד ביקור בפארקי שעשועים ומוזיאונים. וכמובן, שום טיול לחוף מירטל לא יהיה שלם בלי להתענג על פירות הים המפורסמים של האזור. בין אם אתם מחפשים חופשה שקטה או חופשה עמוסה באקשן, למירטל ביץ' יש מה להציע לכל בני המשפחה.

 

5. הגרנד קניון – אריזונה

הגרנד קניון הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בארצות הברית. ומסיבה טובה – זה באמת אחד המקומות המדהימים ביותר על פני כדור הארץ. עם גודלו העצום והנופים המדהימים שלו, הגרנד קניון הוא מקום שכל אחד צריך לבקר בו לפחות פעם אחת בחייו. אמנם ישנן דרכים רבות ושונות לחקור את הקניון, אך אחת הדרכים הטובות ביותר היא לקחת רכיבה על פרד אל מעמקי הקניון. הנסיעה אורכת כארבע שעות ונותנת לכם הרבה זמן להעריך את הנופים המרהיבים. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר הרפתקני, תוכלו גם לטייל למטה אל הקניון. יש הרבה מסלולים לבחירה, בין קל לקשה. לא משנה איך תבחרו לחקור אותו, הגרנד קניון בטוח יהיה טיול שהמשפחה שלכם לעולם לא תשכח.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
מחקר של האטי

מחקר של האטי – מחקר שנעשה באוסטרליה בדק מחקרי מטה-אנליזה (לקחת נגיד כמה עשרות מחקרים ומבצעים איזה מכנה משותף יש לכל המחקרים האלה ולאיזה מסקנה

קרא עוד »
מפקח בניה

אילו הייתם יכולים להיות באתר הבנייה של הפרויקט שלכם, בוודאי הייתם עושים זאת. אין ספק שהייתם שמחים לדעת כל מה שקורה בו, אבל זה בלתי

קרא עוד »