רשימת ציוד לחו"ל לטיול בדרום אמריקה

 

חלונמם של צעירים ומבוגרים רבים הוא לעשות טיול בדרום אמריקה. היבשת הדרומית מעוררת סקרנות בקרב לא מעט ישראלים, בין אם זה בזכות הנופים המרהיבים, חופי הים המדהימים, הג'ונגלים והיערות, האוכל, המוזיקה, האנשים ובכלל האווירה המיוחדת השוררת במקום.

אחרי שמזמינים כרטיס טיסה ומתכננים את המסלול ממדינה למדינה ובתוך המדינות עצמן, בין אם זה באוטובוסים, רכבות או טיסות פנימיות, צריך לדעת איזה ציוד לקחת. כפי שאנחנו יכולים להניח, יש פריטים רבים שצריך לקחת לצורך נסיעה שכזו, בוודאי אם הכוונה היא להישאר ביבשת מספר שבועות או חודשים.

כאן המקום להדגיש שתי נקודות. ראשית, מאחר ומדובר על יעד רחוק, מיוחד ואטרקטיבי, אי אפשר לתכנן טיול כזה ביום או יומיים, כפי שאי אפשר לטוס אליו ולשהות בו שבוע ימים. אפילו אם בוחרים לטוס אך ורק למדינה ספציפית, מינימום הזמן הסביר לשהות בה הוא שבועיים-שלוש. יש לקחת בחשבון את זמן הטיסה, ג'ט לג, את הזמן שיש להשקיע בנסיעות ממקום למקום ועוד.

שנית, אומנם אנחנו נמצאים היום בעידן הקורונה, מגיפה שהכתה קשה את כל העולם ובפרט את דרום אמריקה, ושינתה לא מעט תוכניות עבור מטיילים, אילצה אותם לדחות טיסות ונסיעות, עדיין, זה לא מצב קבוע. סביר להניח שתוך מספר חודשים המצב יחזור לקדמותו ויהיה אפשר לחזור לטוס.

מה שברור היום הוא, רק מי שאין לו קורונה והתחסן, יוכל כנראה לעלות על טיסה ולהיכנס לארץ אחרת. לכן, מומלץ שתעשו זאת, וכן תחזיקו בידכם את כל המסמכים שמוכיחים שאכן התחסנתם. זאת מלבד חיסונים רגילים שעליכם לעשות בכל מקרה, אם ברצונכם להגיע אל מדינות מסוימות ביבשת.


איזה ציוד עליכם לקחת לדרום אמריקה

סוג הציוד אותו תצטרכו לקחת איתכם לדרום אמריקה, תלוי במידה ניכרת באופי הטיול שאתם מבקשים לעשות וכן בשאלה, היכן אתם מתכננים לטייל וכמה זמן. אם אתם מתכננים טיול רגיל, סטנדרטי, אשר כולל לינה בבתי מלון, טיולים בערים גדולות, אז אין דברים מיוחדים שאתם צריכים להצטייד בהם, מלבד אולי נעלי הליכה מתאימות, בגדי ערב יפים, ורצוי גם לקחת איתכם בגדים שיתאימו גם לקיץ וגם לחורף.

מומלץ כמובן לקחת איתכם מחשב נייד, טלפון סלולרי ופריטים אחרים שיאפשרו לכם גם לשמור על הקשר עם הבית, לעבוד ובכלל לייצר סביבכם סביבה נוחה ונעימה.

אם אתם בוחרים לעשות טיול שטח, קרי טארקים, לינה ביערות, שייט וכל דבר אשר אפשר להחשיב אותו בתור "אקסטרים", כפי שלא מעט חבר'ה אחרי צבא בוחרים לעשות, אז עליכם להתארגן בהתאם. בין אם זה נעליים מתאימות, בגדי טיולים, פנס, כובע, חומרים נגד יתושים, שק שינה, אוהל, תיק גדול שיאפשר לכם להכיל את כל הציוד בצורה נוחה, אתם גם יכולים לקחת איתכם מקלות הליכה מיוחדות שיאפשרו לכם לצעוד במסלולים מסוימים בשטח בצורה נוחה ובטוחה.

צריך לזכור, יש מדינות בדרום אמריקה, למשל ארגנטינה, ברזיל, שיש בהן הרבה מאוד חנויות מטיילים, ולכן תוכלו גם לקנות שם את מה שאתם מחפשים וצריכים. ייתכן וישתלם לכם יותר לקנות את הפריטים השונים שם ולא בארץ, בגלל העלויות. מצד שני, יש מדינות שאולי תתקשו למצוא את מה שאתם מחפשים, אז עדיף לכם לקנות את זה בארץ.

בכל מקרה, סוג הטיול, כאמור, יכריע איזה ציוד עליכם להביא, וכיצד תוכלו לשאת אותו. רצוי מאוד לקבוע רשימת ציוד לדרום אמריקה בשביל שתוכלו לצאת מהארץ עם הציוד הרלוונטי בשבילכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים