עבודה מהבית: הסוף לפקקים

כולכם בטח מכירים את עומס הפקקים שיש בכבישים- שלא נדבר כל כבישי ארץ ישראל היפה שלנו. את הסיבות לכך שיש פקקים היא מכיוון שרוב האנשים עובדים במשרדים שלהם. אילו חצי מהם היו עובדים עבודה מהבית העומס היה קצת פחות.

 

אני חושב שבכל המדינות צריכים לתת פה אחד שעל מנהלי העבודה בכל תחום צריכים לחייב עובדים אשר נוכחותם לא מחויבת במשרד להתחיל לעסוק בה מהבית, כלומר להתחיל להתעסק בעבודה מהבית במקום במשרד כך יהיו פחות פקקי תנועה על הכבישים, ויותר חשוב מזה פחות מכוניות יזהמו את האוויר. נכון שקיום יש מכוניות שהן על חשמל, אך רוב האוכלוסייה קונה רכבי בנזין.

 

אי לכך עבודה מהבית תוכל לפתור את הבעיה העיקרית הזאת. אתם יכולים לתאר לעצמכם איזה סיוט לקום בבוקר ולהתחיל את היום בפקקי תנועה. נכון יש אוטובוסים, רכבות ומה לא, אך עדיין רוב האוכלוסייה עדיין נוהגים ברכבים שלהם אז תחבורה ציבורית לא יכולה להיות תחליף לעבודה מהבית מכיוון שרק עבודה מהבית יכולה להפחית את העומס על הכביש.

 

כל עבודות המשרד יכולות להיעשות גם בתוך הבית. אני באמת לא מבין למה בעידן של היום רוב האוכלוסייה עדיין צריכה להגיע למשרדים כדי לעבוד! אנו בדור אחר אשר רובו טכנולוגיה אז קשה כל כך להעסיק את העובדים מביתם? באמת שקשה לי להבין זאת!

 

מה אתם חושבים- עבודה מהבית עדיפה מאשר להגיע למשרד ולעבוד? אתם יודעים איזה כיף זה יכול להיות לעבוד מהבית שלכם? אתם תוכלו להתחיל את היום שלכם בנחת ולא בכעסים בגלל עומסי הכבישים, וגם אם אתם נוסעים באוטובוס לא תמיד נהגי האוטובוסים עוצרים בתחנות שלהם מרוב עומס באוטובוס.

 

יותר מזה הנהג אוטובוס עצר בתחנה ועליתם עליה אבל הנסיעה היא יותר מחצי שעה, ואין לכם מקום לשבת בכל הזמן הזה. איזה דיכאון זה יכול להיות. אתם יודעים כמה פעמים זה קרה לי- מלא פעמים.

 

אתם יודעים מה עוד יותר מבאס? סיימתם את יום העבודה שלכם במשרד, וכעת אתם בדרכם הבית באוטובוס, ואין לכם איפה לשבת לנוח אחרי העבודה הקשה. אתם נורא עייפים ותשושים, ואין לכם כוח לכלום אלא רק לשבת באוטובוס ולעצום את העיניים שלכם, אבל בלי מושב פנוי זה לא יכול לקרות כי אנשים אחרים הקדימו אתכם.

 

אותו דבר בכביש. אתם מתניעים את הרכב מהעבודה, וחושבים שאם תיסעו בדרך מסוימת וכך תימנעו מפקקים, אך חוק מרפי בה ומזכיר לכם על העומס בכביש. אתם מתים כבר להגיע אבל העומס עוצר אתכם. נהגים אחרים צופרים לכם שתיסעו מהר יותר, וזאת משום שגם הם עייפים ורוצים להגיע לביתם ולנוח. איזה תסכול זה.

 

אבל נחשו מה. עבודה מהבית היא הפתרון המושלם עבורכם וגם עבור כלל הציבור. תארו לכם אתם מתעוררים בבוקר, שותים את התה או הקפה שלכם בבוקר בנחת ובשלווה. כעתם אתם מתחילים בעבודה. לפעמים תתעצבנו, אך בסופו של יום עבודה במקום להיות על הכביש הפקוק או בתוך אוטובוס שלא תמיד עוצר בתחנות, גם אם הוא עוצר אז לא תמיד יש מקום באחד המושבים אז לא תוכלו לנוח. את כל התסכול של זה תוכלו למנוע אם תעבדו מהבית.

 

אתם מבינים מה המשמעות של עבודה מהבית? אתם מבינים עכשיו שעבודה מהבית היא חיונית. היא תגרום לכם אושר ולא רק עושר. אתם תיהנו מהמשפחה שלכם וגם תוכלו לעסוק בעבודתכם. אני מקווה עכשיו שהפנמתם שעבודה מהבית היא חיונית והכרחית.

 

 

אם אתם מעוניינים לעבוד מהבית תשלחו לי הודעה בוואטספ לאחד הנציגים שלנו ותקבלו מידע על המשרות מהבית שיש לנו להציע לכם:

050-2322173

או למספר

058-6725374

 

אפשר גם להיכנס לאתר שלנו בקישור הבא : עבודה מהבית

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
מורה פרטי לאנגלית בנתניה

בין כלל המקצועות שאנו למדים בבית הספר היסודי, בחטיבת הביניים, בתיכון ואפילו באוניברסיטה, אנגלית הוא ללא ספק אחד המקצועות החשובים ביותר לכל מי שמבקש לבנות

קרא עוד »
תרומות לצמיחה

נתבונן בגרפים על פריון לשעת עבודה (A/L) ב-OECD- ניתן לראות שישראל יחסית נמוכה (קצת מתחת לאמצע) בעוד שהפריון לשעת עבודה הוא גבוה במדינות העשירות כמו

קרא עוד »