סליקה אשראי – גם אתם צריכים את זה

עם השנים עולם המכירות השתנה באופן מהותי. אחד השינויים הבולטים בו, הוא כניסתם של בעלי עסקים קטנים, יזמים אשר מוכרים מוצרים ושירותים באופן עצמאי, בין היתר דרך חנויות אינטרנט שונות.

אין ספק שעולם האינטרנט שינה לגמרי את התמונה, בכך שהוא איפשר לכל מי שרוצה ויש לו מה להציע, למכור את מרכולתו ורעיונותיו דרך אתרים, בין אם זה באופן ישיר באתר שלו ובין אם זה דרך אתרי מכירות שונים.

כל מי שרוצה למכור מוצרים ושירותים צריך לעשות את זה באופן שיאפשר לקהל היעד שלו, גולשים מהארץ ומהעולם, לבצע את העסקה בצורה פשוטה ולשלם עליה בדרכים נוחות, קרי באמצעות כרטיס אשראי. בדיוק לשם כך, יש צורך לעבוד עם מערכת סליקה. לא רק עסקים גדולים, חברות וחנויות, עובדות עם מערכות סליקה גם בעלי מקצוע קטנים ובפרט יזמים ואנשים המבקשים למכור מוצרים ושירותים לקהלי יעד שונים. כך מספקים את הדרך הטובה והנוחה ביותר לתשלום וכך אפשר לבצע עסקאות בצורה יעילה ובטוחה.

איך זה עובד בפועל?

סליקה אשראי היא למעשה מערכת בעזרת אפשר לקרוא כרטיסי אשראי שונים, לקבל אישור על העסקאות ולבצע אותן. אפשר להשתמש במערכת גם בעסקאות פרונטאליות פנים אל פנים, וגם בעסקאות אונליין או עסקאות אחרות, למשל טלפוניות.

הרעיון הוא מאוד פשוט. מערכת סליקה אשראי מקבלת את פרטי הכרטיס, בין אם זה באמצעות רישום שלהם באתר האינטרנט ובין אם זה בדרכים אחרות. לאחר מכן, המערכת מאשרת את הפרטים ואז מתקבל אישור על ביצוע העסקה.

צריך לציין, אם מדובר על סליקה אשראי באינטרנט, אזי שיש לבנות עמוד מאובטח שמאפשר לקבל את הפרטים מבלי שיהיה חשש שהם יודלפו או שמישהו יוכל לפרוץ את העמוד מבחוץ. לכן העמוד נבנה על פי תו תקן מאוד מחמיר לסליקת אשראי PCI DSS. בעיקרון צריך לבנות את העמוד ולבצע את כל התהליך באמצעות גורמים שמתמחים בסליקה ובאבטחתה.

למה אתם צריכים את זה?

אם אתם יזמים או אנשי עסקים קטנים המבקשים למכור מוצרים ושירותים מסוימים, הרי שאין דרך טובה יותר להציע ללקוחות בארץ ובעולם אפשרות לרכוש את המוצרים והשירותים השונים אלא באינטרנט ולשם כך צריך לספק להם אפשרות לשלם באמצעות כרטיס אשראי.

אך גם אתם לא מחזיקים ברשותכם אתר אינטרנט אלא חנות פרונטאלית, מרבית הלקוחות יעדיפו לשלם באמצעות כרטיס אשראי ולא במזומן או צ'ק. לכן חשוב מאוד להתחבר למערכת כזו בשביל לספק את האופציה הזאת.

לפני סיום חשוב להדגיש, שהיום יותר ויותר לקוחות, כמו עסקים רבים, מעדיפים שימוש באשראי על פני שימוש במזומן. לכן מוטב להשקיע בכך ולהגדיל את האפשרויות שחלות בתחום זה, על פני שימוש באופציות ישנות שמרבית האנשים מעדיפים להימנע מהן.

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
מורה פרטי לאנגלית בבאר שבע

בין כלל המקצועות שאנו למדים בבית הספר היסודי, בחטיבת הביניים, בתיכון ואפילו באוניברסיטה, אנגלית הוא ללא ספק אחד המקצועות החשובים ביותר לכל מי שמבקש לבנות

קרא עוד »