סיגריה ונרגילה: המלחמה האלקטרונית

אם אתם מעשנים בטח שמעתם על סיגריות ונרגילות אלקטרוניות. על פניו, שתיהן נראות פיזית אותו הדבר אבל הן לא תאומות זהות. סיגריה ונרגילה אלקטרונית מתאימות למעשנים שונים והם עניין של העדפה, גם הסיבה שהם נוצרו שונה כיוון שבמקור סיגריה ונרגילה הם סוג עישון שונה בעל חומרים אחרים.  אנחנו פה לקחנו על עצמנו משימה לעשות לכם סדר.

 

סיגריה ונרגילה אלקטרונית הבדלים

ניידות – סגריה אלקטרונית מבחינת ניידות אינה שונה בהרבה מסגריה רגילה כיוון שהיא נוטה להיות גדולה יותר. עם זאת, היא חוסכת מכם לקחת מצת וחבילת סיגריות. נרגילה אלקטרונית מאידך, מציגה שינוי משמעותי מבחינת הניידות ונוחות. כל מי שאוהב לעשן נרגילה אבל פחות אוהב את ההתעסקות במכשיר גדול ומסורבל ושריפת פחם יהנה מקלות השימוש בנרגילה אלקטרונית.

 

שאיפה – הבדל נוסף ומשמעותי בין סיגריה אלקטרונית לנרגילה אלקטרונית היא סוג השאיפה (מהפה לריאות/ ישר לריאות) הבדל זה נעשה עם סליל בעל התנגדות שונה כלומר מהירות שריפה שונה כך שהתוצר מאפשר שאיפות מסוג אחר.

 

ראש – סגריה ונרגילה אלקטרונית הינן בעל ראש בצורה אחרת וזאת בגלל הפונקציות אותן הוא משמש. ראש של סיגריה אלקטרונית לרוב נראה כמו ראש של משרוקית בעוד ראש של נרגילה אלקטרונית נראה כמו קצה של צינור עם מיכל.

 

סוללה – סיגריה אלקטרונית לרוב בעלת סוללה שהיא חלק מגוף הסגריה בניגוד לנרגילה אלקטרונית בה רוב הדגמים כוללים סוללה נפרדת המחזיקה הרבה יותר מסוללה של סיגריה אלקטרונית. נוסף על כך, בעוד סיגריה אלקטרונית מאה אחוז ניידת, חלק מהנרגילות האלקטרוניות עד היום היו צריכות חיבור לחשמל דבר משתנה בשנים האחרונות.

 

נוזל – הנוזל לשימוש בסיגריה ובנרגילה אלקטרוניות שונה הן בטעמים והן בסמיכות עם זאת, כיום יש יותר נוזלים המתאימים לשניהן יחד.

 

סיבה לעבור – רוב הפעמים מי שבחר לעבור לסיגריה אלקטרונית עושה זאת כיוון שהריח התחיל להגעיל אותו או כיוון שהיא נחשבת בריאה יותר ויכולה גם לשמש לגמילה מעישון. מעשנים שבוחרים בנרגילה אלקטרונית בוחרים זאת בגלל הנוחות שמכשיר זה מספק לאוהבי הנרגילות כך שהם נהנים מהחוויה והטעם בכל מקום בלי לעבוד קשה.

 

במה הן דומות?

ישנן בשוק הרבה נרגילות הדומות יותר לסיגריות אלקטרוניות מפעם. עם זאת, הדומה העיקרי בין השניים הוא השימוש בנוזל מילוי המכיל/לא מכיל ניקוטין ובכך שאינן משתמשות באש או גחלים.

כיום ישנן גם סיגריות אלקטרוניות שעם החלפת הסליל כדי לשנות את אופן השאיפה יכולות לשמש גם כסיגריה וגם כנרגילה כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות.

 

היכן קונים סיגריה ונרגילה חשמליות

סיגריה ונרגילה חשמליות אינן זולות כלל ולכן תרצו לקנות אותן במקום מתמחה אשר מביא רק תוצרת איכותית. כבר בכניסה לאתר mr smoke תוכלו לראות את המגוון האיכותי אותה החנות מציעה. כאשר תחפשו סיגריות ונרגילות חשמליות תוכלו לראות את כל הדגמים העדכניים מהחברות הכי טובות בשוק.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
מורה פרטי לפיזיקה בחריש

אם יש מקצוע אחד שמעטים התלמידים שמעידים על עצמם שהם אוהבים אותו, הרי שזהו מקצוע הפיזיקה. ככלל, פיזיקה הוא מקצוע מעניין אותו, מאתגר מאוד וכזה

קרא עוד »
מורה פרטי לאנגלית בטבריה

בין כלל המקצועות שאנו למדים בבית הספר היסודי, בחטיבת הביניים, בתיכון ואפילו באוניברסיטה, אנגלית הוא ללא ספק אחד המקצועות החשובים ביותר לכל מי שמבקש לבנות

קרא עוד »