ממה צריך להיזהר בעת רכישת קרקע חקלאית?

יכול להיות שיצא לכם לראות עד היום כל מיני פרסומים מעניינים על מכירת קרקע חקלאית. תמורת כמה מאות שקלים תוכלו להנות מקרקע חקלאית באחד מהאזורים המבוקשים בישראל. עם זאת לצד היתרונות הרבים הטמונים ברכישה מהסוג הזה, ישנם כמה סיכונים שחובה לקחת בחשבון. אם אתם רוצים לעשות את הבחירה הנכונה, חובה עליכם לשים לב לכל תמרורי האזהרה הקיימים. הכנו לכם מאמר מקיף בו ביצענו סקירה מקיפה על הדברים שמהם צריך להיזהר בעת רכישת קרקע חקלאית. אחרי שתקראו את המאמר בשלמותו תהיו מוכנים לעשות את אחת מהרכישות הנכונות בשבילכם.

 

פרסומים לא מדויקים

בכל עסקת נדל"ן תמצאו את עצמכם במציאות בה יהיה עליכם להתמודד עם פרסומים לא מדויקים. המון מהמידע שנמצא בפרסומים אליהם נחשפתם אינו מדויק, זאת בלשון המעטה. עליכם לבדוק היטב את מהות הפרסום ואת אמינות הדברים שמופיעים בו. כך לא תמצאו את עצמכם במצב בו אתם קונים חתול בשק, מבלי שתהיה לכם יכולת לערער על כך. המוכר מצידו ירצה למכור את הקרקע, אתם מבחינתכם צריכים לראות כי ההבטחות אכן אמיתיות.

 

קרקע במיקום לא טוב

כמו שאתם קונים נכס, גם בהקשר של קרקע חקלאית חובה לבחון את מיקומה. המיקום של הקרקע ישפיע רבות על התמורה שהיא תביא איתה בהמשך הדרך. קרקעות חקלאיות שלא נמצאות במקומות אסטרטגיים יהיו שוות פחות לעומת קרקעות חקלאיות במרכזי ערים. עליכם לחפש את עסקת הנדל"ן המושלמת לכם, זו שתאפשר לכם להשיג בדיוק את מבוקשכם. לכן אל תעשו עסקה מבלי לבחון היטב את המיקום בו הקרקע נמצאת ואת כל מה שקורה סביבה. זוהי הסיבה שבגלל גוש 7677 הינו קרקע חקלאית מבוקשת עם פוטנציאל בלתי נגמר.

 

עלות גבוהה מדי

בעת בחירת קרקע חקלאית אינכם יכולים להתעלם מכל מה שנוגע לעלות הרכישה. זה נכון שהמחירים יכולים להיות מאוד מפתים, ההוזלה בהשוואה לרכישת נכס גבוהה מאוד. אך עדיין תזכרו כי גם בהקשר של קרקעות חקלאיות ישנם מחירים שהם גבוהים ולא כדאיים. עליכם לבחון את העלות של הקרקע החקלאית בהשוואה לקרקעות חקלאיות בקרבת מקום. אם המחיר של הקרקע גבוה, נסו להבין מהי הסיבה שבגללה הוא מתומחר במחיר הזה.

 

ייעוד חקלאי בלבד

זה נכון כי עכשיו הייעוד של הקרקע החקלאית יהיה לחקלאות בלבד, מכאן בדיוק מגיע שמה. אך התכנון העתידי יהיה להפשיר את הקרקע לבנייה, כך תוכלו למקסם את הרווח ממנה. אך ישנן קרקעות חקלאיות שהן לא ניתנות להפשרה, מהן מוטב לכם לשמור מרחק. כך לא תמצאו את עצמכם במצב בו אתם רוכשים קרקע חקלאית שלא תוכלו למכור אותה ברווח גבוה. גוש 3866 כבר קיבל את כל האישורים הדרושים בדרך להפשרה. אם לא בא לכם כאבי ראש, זוהי בהחלט הבחירה הנכונה והמדויקת עבורכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הבלדה

בפזמונאות כשזמר שר בלדה יש שם בדר"כ משהו אישי, סיפור. הבלדה של השירה, לא הפזמונאות, זה ז'אנר שהתחיל כעממי לקראת סוף ימי הביניים. הוא היה

קרא עוד »