מורה פרטי לפיזיקה בקרית ים

אם יש מקצוע אחד שמעטים התלמידים שמעידים על עצמם שהם אוהבים אותו, הרי שזהו מקצוע הפיזיקה. ככלל, פיזיקה הוא מקצוע מעניין אותו, מאתגר מאוד וכזה שגם יכול להסביר לנו הרבה מאוד תופעות אליהן אנו נחשפים ביום יום. יחד עם זאת, כאשר לומדים את מקצוע הפיזיקה, למידה זו דורשת הבנה של הפרטים הקטנים, הנוסחאות והעקרונות הפיזיקליים שאותם לא תמיד קל להבין וגם לא תמיד מעניין לדעת. מכאן, הדרך להתדרדרות במקצוע היא קצרה, ותלמידים רבים חווים את ההתדרדרות הזאת לאורך כל שנות הלימוד בחטיבת הביניים ובתיכון. יחד עם זאת, אם אתם מרגישים שאין עוד תקווה ואתם פשוט לא טובים בפיזיקה, מורה פרטי לפיזיקה בקרית ים יכול לשנות את דעתכם מן הקצה אל הקצה.

למה אתם לא טובים בפיזיקה?

על ההצלחה שלנו בלימודים משפיעים שורה של פרמטרים, לרבות רמת ההוראה, מספר התלמידים בכיתה, היקף שיעורי הבית וכן הלאה. יחד עם זאת, הפרמטרים שבאמת משפיעים על התוצאות שלנו בבית הספר או באוניברסיטה הם ברובם בתוכנו – הרצון שלנו ללמוד, הרצון שלנו להבין, המוטיבציה שלנו להצליח והעניין שלנו במקצועות הנלמדים. הבעיה היא שפרמטרים אלה מושפעים מן הצד השני, מההצלחה שלנו, כלומר פרמטרים אלה מכריעים את ההצלחה שלנו שמכריעה בתורה את הפרמטרים הללו. במרבית המקרים, זה פשוט מתחיל לא טוב בבית הספר היסודי, משם אנחנו מתחילים להתדרדר וככל שאנחנו מאבדים את השליטה שלנו במקצוע, כך יורדת גם המוטיבציה שלנו להצליח בו ומעגל הקסמים ממשיך להוריד אותנו מטה.

פיזיקה הוא מקצוע שכולל בתוכו המון נוסחאות מתמטיות, המון עקרונות וכללים והוא גם מאוד מאוד מדויק ומדעי, כך שאין בו מרחב של טעויות או דמיון. ייתכן שאתם מאוד מוכשרים ומאוד יצירתיים, אבל אם אתם לא שולטים במספרים ובפרטים הקטנים, יהיה לכם קשה מאוד להצליח בפיזיקה, ואת זה אתם יכולים לשנות בסיוע מורה פרטי לפיזיקה קרית ים.

מורה פרטי לפיזיקה בקרית ים

למה מורה פרטי בקרית ים ?

המורה שעומד מולכם בכיתה הוא אולי המורה הטוב ביותר לפיזיקה, אבל אותו מורה מעולה, פועל תחת מגבלות שונות שאין לו שליטה עליהן. כך למשל, בתוך כיתה של תלמידים, ישנם תלמידים שהקליטה שלהם היא מהירה יותר משל אחרים, תלמידים אחרים שהם יותר הומניים ופחות מדעיים בחשיבה שלהם, תלמידים אחרים שמעסיקים אותם נושאים אחרים בחיים והם אינם מרוכזים בחומר הנלמד, תלמידים אחרים שפשוט לא אוהבים ללמוד בכלל או לא אוהבים את המקצוע הספציפי בפרט. מול כל זה צריך לעמוד המורה בכיתה ולהבטיח שכל תלמיד מבין את החומר במאה אחוז, וזה פשוט בלתי אפשרי. בנוסף לכך, המורה בכיתה עובד תחת אילוצים נוספים כמו הוראות המנהל שמעליו, ביקורת של מפקחים, עמידה בתכנית הלימודים, ענייני משמעת, איחורים, חיסורים וכן הלאה. מורה פרטי לפיזיקה פשוט לא כפוף לאף אחד מהמגבלות או האילוצים האלה.

מורה פרטי לפיזיקה קרית ים הוא איש מקצוע שיושב אחד על אחד עם התלמיד, מבין היכן נמצאת הבעיה, מזהה את המקור לקושי ויודע לייצר תהליך לימודי מקצועי וממוקד שמטפל בקושי הספציפי של התלמיד הספציפי. אין תכנית לימודים ואין סד זמנים שצריך לעמוד בו – עד שהתלמיד לא יבין את החומר הנדרש, יינתנו לו עוד ועוד ועוד הסברים, מכיוונים שונים, על בסיס טכניקות שונות ועם דוגמאות שונות, עד שהתלמיד יבין את החומר. את המודל הזה אפשר ליישם אך ורק במסגרת הספציפי של מורה פרטי וזאת הסיבה שבהחלט כדאי להשקיע במורה פרטי מקצועי ויסודי.

איך תבחרו את המורה הפרטי?

כפי שאמרנו קודם לכן, מורה פרטי לפיזיקה יכול לשבת איתכם לשיעור ועוד שיעור ועוד שיעור ועוד שיעור, עד שתבינו את החומר הנלמד. העניין הוא שכל שיעור כזה עולה כסף, ויכול להגיע גם לכדי 200 ואף 250 שקלים לשעת לימוד אחת. בהתאם לכך, יהיה זה לגיטימי לחלוטין שתנסו לעשות את כל המאמץ בכדי למצוא את המורה הפרטי שיוכל להשיג את התוצאה הנדרשת במסגרת המינימום הנדרש של שיעורים פרטיים. בגדול, אפשר לומר שכל מורה פרטי סביר יוכל בסופו של דבר לחולל את השינוי הנדרש, אלא שלמורה אחד זה ייקח שבועות ספורים בעוד שלמורה אחר זה יכול לקחת חודשים ארוכים, חודשים שבמהלכם הכיתה ממשיכה להתקדם קדימה ולפתוח פער נוסף.

על כן, כאשר אתם בוחרים מורה פרטי לפיזיקה קרית ים , חשוב מאוד שתבחרו את המורה הנכון. בהיבט זה כדאי להבחין בין סטודנטים ובני נוער שהם פשוט גיקים של פיזיקה ויודעים גם ללמד את הפיזיקה לאחרים, ובין מורים מקצועיים שפרט לחומר הלימודי, מכירים גם טכניקות פדגוגיות להעברת החומר ולהשלמת התהליך הלימודי במהירות וביעילות. אם יש לכם בעיות תקציביות וזה בהחלט לגיטימי שתהיינה לכם בעיות כאלה, אתם בהחלט יכולים להתחיל עם סטודנט או נער שיכולים עם הידע שלהם, לבצע את המלאכה ותתפלאו, ישנם סטודנטים ובני נוער שיכולים לעשות פלאים גם בשכר נמוך מאוד. אם אין לכם בעיות תקציביות, אפשר ורצוי להתחיל היישר עם המורים המקצועיים, אבל בכל מקרה, תמיד כדאי להישאר עם היד על הדופק ועל פי הצורך להחליף למורה פרטי אחר.

חשוב להבין שההצלחה של שיעורים פרטיים בכל מקצוע, תלויה לא רק ברמה המקצועית של המורה וביכולת הפדגוגית שלו, אלא גם בכימיה שלו עם התלמיד. על כן, כאשר אתם בוחרים מורה פרטי לפיזיקה, זה בסדר אם אתם מרגישים צורך להחליף את המורה בגלל שאין כימיה ובמיוחד אם חוסר הכימיה הזאת, פוגעת ביכולת של התלמיד להתרכז בשיעור ולשפר את הביצועים וההישגים שלו. ישנם מורים פרטיים רבים לפיזיקה ואתם צריכים לעשות את כל מה שצריך בכדי להבטיח שאתם בוחרים במורה המתאים עבורכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
מורה פרטי לפיזיקה בצפת

אם יש מקצוע אחד שמעטים התלמידים שמעידים על עצמם שהם אוהבים אותו, הרי שזהו מקצוע הפיזיקה. ככלל, פיזיקה הוא מקצוע מעניין אותו, מאתגר מאוד וכזה

קרא עוד »