מורה פרטי למתמטיקה באופקים

לפעמים התחושה היא שאנחנו ממש לא מצליחים להבין את החומר, עד שנוצרת בתוכנו התחושה שאין שום תקווה ושאנחנו פשוט צריכים להשלים עם זה שאנחנו לא מספיק טובים במקצועות מסוימים. אלא שאין דבר כזה וזה פשוט לא נכון. כל אדם יכול להשיג כל הישג בכל מקצוע, ולא מדובר בסיסמת ניו אייג' ריקה מתוכן, אלא בעובדה מוכחת. אם אתם לא מצליחים במתמטיקה, זה אומר שאתם לא טובים במתמטיקה, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים להיות טובים במתמטיקה. מורה פרטי למתמטיקה באופקים, או לצורך העניין בכל מקום אחר, יכול להביא את השינוי המיוחל ובשורות הבאות נסביר מדוע.

ההצלחה שלכם – בידיים שלכם או של אחרים?

מורה פרטי למתמטיקה באופקים

בסופו של דבר, כל דבר שהשגנו או שלא השגנו בחיינו, אנחנו יכולים להאשים או לפרגן אך ורק לעצמנו. זה נכון שעל ההישגים הלימודיים שלנו משפיעים שורה של פרמטרים כמו מספר התלמידים בכיתה, רמת ההוראה של המורה הספציפי, היקף שיעורי הבית שניתנים לתלמידים ועוד כהנה וכהנה משתנים שאנחנו אוהבים להאשים כשלא ממש הולך לנו. אבל בסופו של דבר, לכל רשימה כזאת של פרמטרים להצלחה, יש פרמטר אחד נוסף שממנו אנחנו נוטים להתעלם והפרמטר הזה הוא אנחנו. ישנם המון גורמים חיצוניים שיכולים להשפיע מאוד על ההצלחה שלנו בחיים ובכלל זה גם על ההצלחה שלנו במקצועות הלימוד השונים, אבל יש לנו גם את היכולת לנטרל את כל הגורמים האלה ולעשות את הצעדים הנדרשים בכדי להבטיח את ההצלחה שלנו, אם זה מה שאנחנו רוצים להשיג.

את הדברים האלה אנחנו אומרים ומדגישים מכיוון שישנם אנשים רבים שפשוט מתייאשים ממתמטיקה כי לא משנה כמה זמן הם לומדים בבית, ולא משנה כמה המורה מסביר להם, הם פשוט לא מצליחים להבין. במקרים האלה, מורה פרטי למתמטיקה באופקים, או בכל מקום אחר, הוא איש המקצוע שיכול להביא את השינויאופקים

למה מורה פרטי?

מורה פרטי הוא למעשה איש מקצוע שלא מתעסק בשום דבר אחר מלבד החומר המקצועי שאותו אמור התלמיד להבין. לא מעניינת אותו המשמעת, לא מעניינים אותו איחורים וחיסורים, אין מורה מחליף ואין מנהל שיושב מעליו. המורה הפרטי הוא איש מקצוע שעובד לפי נושאים, ושיש לו את הזמן הנדרש בכדי ללמד את התלמיד, את כל מה שהוא צריך לדעת בכל נושא. זה לא אומר שכל מורה פרטי למתמטיקה באופקים יוכל לספק לכם את אותן תוצאות, ובהחלט ישנם מורים פרטיים מסוימים שהם טובים יותר ומקצועיים יותר מאחרים, אבל בסך הכל, המודל הזה של מורה מקצועי שיושב מול תלמיד ומלמד אך ורק אותו, אל מול הקשיים שלו ואל מול חוסר ההבנה שלו, הוא מודל שיכול לחולל שינוי דרמטי.

מפקח בניה

למעשה, זהו המודל היחיד שיכול לעשות זאת. מורה בכיתה פשוט לא יכול לתת את תשומת הלב הנדרשת לכל תלמיד ותלמיד, גם אם הוא באמת מנסה וגם אם יש רצון טוב. התלמיד עצמו לא יכול לעשות את זה מכיוון שהוא מלכתחילה מתקשה בחומר הנלמד וכנראה סובל מחוסר הבנה של עקרונות בסיסיים שנגררים לאורך תהליך הלימוד ומונעים ממנו להבין עוד שורה של נושאים נוספים. התנאי ההכרחי לכל תהליך לימוד הוא תלמיד שרוצה ללמוד ומורה שיכול ללמד. כשמחברים את שני אלה במרחב פרטי אחד על אחד, אין שום דבר שיכול לעצור את תהליך הלמידה ולא משנה מה אתם חושבים על עצמכם, על המקצוע או על היכולות שלכם.

אז איך תבחרו מורה פרטי?

ובכן, בחירת מורה פרטי למתמטיקה באופקים, כמוה כבחירת אינסטלטור בחיפה או בחירת חשמלאי בירושלים, אלא שבמקרה של מורה פרטי, להמלצות ישנו משקל חשוב מאוד בבחירת המורה המתאים. אם תחשבו על זה לרגע, הרי שאין דבר שמוכיח את היכולות של מורה פרטי מסוים, יותר מאשר תלמידים שהיו לו ויכולים להעיד על השינוי שהצליח או לא הצליח לייצר אצלם. בהתאם לכך, כאשר אתם ניגשים למשימה של בחירת מורה פרטי למתמטיקה, כדאי מאוד להתייעץ עם הורים אחרים ועם חברים לספסל הלימודים, אבל עוד מעבר לזה, לא כדאי להישען על המלצה אחת בודדת, אלא על מספר המלצות שכולן מפנות למורה ספציפי. אם תוכלו למצוא את ההמלצות האלה, תוכלו להבטיח לעצמכם ברמת סבירות גבוהה, שאתם בוחרים את המורה שיכול באמת לחולל את השינוי המיוחל אצלכם.

את ההמלצות האלה אתם רוצים לקבל מאנשים שאתם סומכים על דעתם, או לפחות סומכים על כך שאין להם שום סיבה "לעבוד" עליכם. כך למשל, אם אתם פונים לקבל את ההמלצות האלה ברשת החברתית, אתם עשויים לקבל המון "המלצות" מחברים של המורה הפרטי ושם אתם לא רוצים ליפול. התייעצו בהורים אחרים, התייעצו בחברים של ילדכם לספסל הלימודים ועל פי הצורך, פנו גם למורה המחנך או למורה המקצועי בבית הספר ובקשו חוות דעת מקצועית.

כמה זה עולה?

מורה פרטי למתמטיקה אמור לעלות בין 50 ש"ח ועד 250 ש"ח. 150 עד 200 ש"ח הם מחירים שגובים בדרך כלל מורים עם קבלות (ולא במובן החשבונאי של המילה). 50 ש"ח זה מחיר של מורים מתחילים או נערים שרוצים להרוויח כסף מהידע שלהם. אם אתם קצרים בתקציב, תוכלו בהחלט לנסות סטודנט או תלמיד צעיר שיכול אולי לעשות פלאים, ויש לא מעט כאלה. במקרה כזה אתם רוצים להישאר עם היד על הדופק ועל פי הצורך, לשדרג למורה מקצועי יותר. במקרה של מורה פרטי למתמטיקה באופקים, ייתכן שזה יעלה לכם מעט יותר, פשוט מכיוון שאופקים היא עיר עם אוכלוסייה חזקה שהכל בה יותר יקר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
מורה פרטי לאנגלית בתל מונד

בין כלל המקצועות שאנו למדים בבית הספר היסודי, בחטיבת הביניים, בתיכון ואפילו באוניברסיטה, אנגלית הוא ללא ספק אחד המקצועות החשובים ביותר לכל מי שמבקש לבנות

קרא עוד »
מורה פרטי לאנגלית בבני ברק

בין כלל המקצועות שאנו למדים בבית הספר היסודי, בחטיבת הביניים, בתיכון ואפילו באוניברסיטה, אנגלית הוא ללא ספק אחד המקצועות החשובים ביותר לכל מי שמבקש לבנות

קרא עוד »