מורה פרטי לאנגלית ברמת הגולן

בין כלל המקצועות שאנו למדים בבית הספר היסודי, בחטיבת הביניים, בתיכון ואפילו באוניברסיטה, אנגלית הוא ללא ספק אחד המקצועות החשובים ביותר לכל מי שמבקש לבנות קריירה ולהתפתח בעולם הגלובלי בו אנו חיים. אנגלית הוא גם מקצוע שזוכה להערכה רבה על ידי רשויות החינוך וככזה יכול להשפיע מאוד על סיכויי הקבלה לאוניברסיטה למשל. אלא שההישגים שלכם באנגלית לא מרנינים במיוחד ואולי אתם גם יודעים להצביע על הסיבות לכך, אבל מה שחשוב כרגע הוא שתמצאו את הדרך לשפר את ההישגים ואת היכולות שלכם בשפה האנגלית ואת זה תוכלו בדרך כלל לעשות אך ורק בסיוע מורה פרטי. איך תבחרו מורה פרטי לאנגלית? כמה עולה מורה פרטי לאנגלית ברמת הגולן ובכלל? האם מורה פרטי הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם? כל התשובות לכל השאלות ממש כאן בשורות הבאות.

מורה פרטי לאנגלית ברמת הגולן

האם אתם באמת צריכים מורה פרטי?

ובכן, הסיבות לאי הצלחה במקצוע האנגלית ובדומה לכך גם במקצועות אחרות, יכולות להיות רבות ומגוונות, החל מכניסה לבית הספר בגיל צעיר מדי, בעיות קשב וריכוז, רמת הוראה נמוכה של המורה, תנאי למידה רעועים בבית הספר, אי הקפדה על הכנת שיעורי בית וכן הלאה. אלא שכעת אתם נמצאים בתוך מציאות מוגדרת והאשמה של סיבות העבר לא תסייע לכם בדבר. מה שאתם צריכים זה למצוא את הפתרון שיאפשר לכם להשלים את כל פערי הידע בשפה האנגלית ואין טוב יותר מאשר מורה פרטי בכדי לעשות זאת. למעשה, במצבים רבים, הדרך היחידה להשלים את הפערים ולעלות על דרך המלך היא שיעורים פרטיים על ידי מורה פרטי לאנגלית ברמת הגולן, או לצורך העניין בכל מקום אחר וגם בכל מקצוע אחר.

מורה פרטי הוא בעצם איש מקצוע מומחה

שכל מטרתו היא ללמד אתכם את המקצוע ולהשלים את פערי הידע החסרים לכם. הוא לא מתעסק במשמעת, הוא לא מתעסק באיחורים וחיסורים, הוא לא כפוף לתכנית לימודים, הוא לא כפוף להוראות של מנהל בית הספר וכל מה שמעניין אותו הוא להעביר לכם את החומר המקצועי במסגרת הזמן העומדת לרשותכם כשאתם יושבים אחד על אחד. למעשה, שיעור פרטי הוא שיעור שמותאם בדיוק בשבילכם, גם בחומר הנלמד, גם בקצב הלמידה וגם ביכולת להתעכב על כל קושי עד שפותרים אותו וניתן להמשיך הלאה, יכולות שאינן זמינות בחינוך הציבורי ונחשבות לסיבות מרכזיות לכישלון של תלמידים במקצועות השונים.

איטונג

כמה עולה שיעור פרטי?

ובכן, שיעור פרטי יכול לעלות בין 50 שקלים ועד 250 שקלים בהתאם לזהות המורה, הרמה המקצועית שלו, הניסיון המקצועי שלו והמקצוע הנלמד. כך למשל, שיעור פרטי בספרות יהיה בדרך כלל זול יותר משיעור פרטי במתמטיקה או באנגלית. מורה פרטי שהוא נער תיכון מצטיין או סטודנט מצטיין, יגבה מכם בדרך כלל סכום נמוך יותר מאשר מורה פרטי מקצועי בעל ניסיון שמתפרנס מעיסוק זה ונחשב למומחה בתחומו. כמו כן, עליכם לקחת בחשבון את הסכום הכולל שיהיה עליכם לשלם למורה הפרטי בחודש, שכן במקרים מסוימים יידרש שיעור שבועי אחד ובמקרים אחרים, יידרשו שני שיעורים שבועיים, מה שיכפיל את העלות החודשית של השיעורים הפרטיים. לבסוף, כדאי לזכור היא עיר בעלת אוכלוסייה חזקה ולכן הכל בה יותר יקר מאשר באזורים אחרים בארץ. במקרה של מורה פרטי לאנגלית ברמת הגולן, אתם יכולים לצפות למחירים בחלק העליון של הטווח אותו פירטנו בעוד שבאזורים אחרים ייתכן מאוד שתוכלו למצוא מורה נהדר גם במחירים בחלק הנמוך של הטווח.

איך לבחור מורה פרטי?

בחירת מורה פרטי לאנגלית ברמת הגולן או בכל מקום אחר בארץ ובכל מקצוע אחר, היא בחירה שצריכה להישען בראש ובראשונה על המלצות שאתם מקבלים על מורה פרטי ספציפי. את ההמלצות האלה אתם לא רוצים לקבל מאנשים שמכירים מורה פרטי כלשהו, אלא מאנשים שכבר למדו אצלו ויכולים להעיד בפניכם על השינוי שאותו מורה פרטי הצליח להוביל אצלם. אין המלצה טובה יותר מהמלצה של בעל ניסיון ובהמלצות שאתם מקבלים, אתם בהחלט רוצים להישען בעיקר על המלצות מהסוג הזה. כמו כן, תוכלו להיעזר בחוות דעת מקצועיות שאותן תוכלו לקבל מהמחנך בבית הספר, מהמורה לאנגלית בבית הספר, מהמרצה באוניברסיטה או מכל איש חינוך שיכול להיות לו מושג טוב בתחום.

אחד הפרמטרים שלבטח ישפיעו עליכם בבחירת מורה פרטי לאנגלית ברמת הגולן ובכלל, הוא המחיר. מן הסתם, אתם רוצים להשלים את התהליך עם ההוצאה הנמוכה ביותר שניתן ומצד שני אתם רוצים להשיג את ההישגים הטובים ביותר בעקבות התהליך. ובכן, לעניין זה נאמר את הדבר הבא: ככל שתבחרו במורה מקצועי יותר, כך המחיר שתשלמו לשיעור צפוי להיות גבוה יותר וכך גם צפויים להיות סיכויי ההצלחה שלכם גבוהים יותר. יחד עם זאת, זה לא תמיד נכון וזאת לא תמיד האופציה היחידה. ישנם סטודנטים מצטיינים ותלמידי תיכון מצטיינים שבהחלט יכולים ללמד אתכם אנגלית ברמה גבוהה מאוד ובהצלחה יתרה, גם כשהם גובים מחיר נמוך הרבה יותר מאשר מורה פרטי מקצועי.

בדיוק מהסיבה הזאת, נכון מאוד להשקיע באיתור המלצות של אנשים בעלי ניסיון, ושגם יוכלו להפנות אתכם למורה פרטי שגם יודע לעשות את העבודה וגם גובה עבורה מחיר נמוך יותר מהמחיר הממוצע בשוק. בכל מקרה, מורה פרטי לאנגלית ברמת הגולן הוא לחלוטין לא מישהו שאתם הולכים להתחתן איתו ובכל רגע שבו אתם מרגישים שאין ביניכם חיבור, שאתם לא מצליחים לייצר שיפור עם אותו מורה, אתם בהחלט יכולים להחליף אותו עם מורה אחר. יחד עם זאת, כדאי בהחלט לתת הזדמנות לפחות לשניים שלושה שיעורים לפני שאתם מקבלים החלטה הלאה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
מורה פרטי לאנגלית בגבעתיים

בין כלל המקצועות שאנו למדים בבית הספר היסודי, בחטיבת הביניים, בתיכון ואפילו באוניברסיטה, אנגלית הוא ללא ספק אחד המקצועות החשובים ביותר לכל מי שמבקש לבנות

קרא עוד »
וולטר

שמו המקורי – פרנסואה מארי ארואה, נולד ב-1694 בפריז. בן למשפחה ממעמד בינוני-גבוה, אביו פרקליט מצליח ואמו נצר למשפחת אצולה כפרית. היא נפטרה כשהיה בן

קרא עוד »