כיצד טיפול רגשי יכול לסייע לנו לעבור את ימי הקורונה

התקופה האחרונה הביאה עימה קשיים רבים. הפרנסה שנפגעה, חוסר השגרה ואי הוודאות מפני מה שהעתיד מזמן לנו מובילה רבים מאיתנו לחוש תחושות של פחד, חרדה, מצבי רוח משתנים ולפעמים אף דיכאון. אין ספק כי מדובר בסיטואציה לא פשוטה אשר יש לה השפעה רבה על מהלך חיינו התקינים. יש הבוחרים להתמודד עם התחושות לבד, יש הנעזרים בבני משפחה וחברים ויש הבוחרים להיעזר בגורם מקצועי אשר ילווה, יכווין ויספק את הכלים הנכונים להתמודד עם התקופה הנוכחים ועם החיים בכלל.

מהו טיפול רגשי?

אם בעבר פניה לעזרה מקצועית הייתה נעשית בשקט ובהסתר הרי שהיום לטיפול רגשי יש מקום של כבוד. טיפול רגשי הינו שם כולל למגוון רחב של טיפולים אשר נוגעים בנפש האדם. בדיוק כמו שהגוף שלנו לעיתים מרגיש כאב וצריך טיפול על מנת לשקם את עצמו כך בדיוק גם הנפש, אלא שלעיתים נפש כאובה קשה יותר לטיפול מגוף כואב. טיפול רגשי מציע לכל אדם באשר הוא את הכלים להתמודד עם כל קושי או בעיה אותה הוא חווה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי טיפולים רגשיים החל מטיפול באומנות, בעלי חיים, מוזיקה ועוד עבור ילדים ועד טיפולי קואוצ'ינג, NLP או CBT עבור מבוגרים. אין ספק כי כל אחד מאיתנו לפחות פעם אחת במהלך חייו חווה תקופה לא טובה, קשיים או התמודדויות איתן לא ידע כיצד להתנהל, בדיוק במקומות הללו טיפול רגשי יכול לתת מענה.

טיפול רגשי דווקא בתקופת הקורונה

אחת התופעות הקשות ביותר להתמודדות הינה העמידה בפני חוסר וודאות. גם בתקופות הקשות ביותר מה שמספק לנו את התקווה היא הידיעה הברורה כי דברים עתידים להשתנות ויש דרך לצאת מהבלגן, אך הקורונה הביאה עימה תחושות אחרות. אנו ניצבים בפני סיטואציה שאיש אינו יודע כיצד להתמודד עימה ואיש אינו יודע מתי היא תסתיים. אין דבר מייאש מזה. זוהי בדיוק הסיבה לתחושות הפחד והחרדה שרבים מאיתנו מתמודדים עימן כעת. לכן, טיפול רגשי יכול להיות לעזר דווקא בתקופה שונה ומתסכלת זאת. הוא יאפשר לכם ללמוד כיצד להתמודד עם המצב, לשנות את נקודת מבטכם, ללמוד להתגבר גם מתוך חוסר הוודאות ובעיקר ללמוד כיצד לשלוט ברגשותיכם כך שהחיים יחזרו להיות רגועים יותר.

יעילותו של טיפול רגשי

אין ספק כי החיים מספקים לנו התמודדויות רבות עם וללא קשר לקורונה. אנו חווים עליות ומורדות אשר על מנת להתמודד איתן יש לנו צורך בכלים שאין ברשותנו. את הכלים הללו ניתן להשיג בעזרת טיפול רגשי מקצועי ואיכותי שיספק מענה כרגע לתקופת הקורונה אך ייתן בידינו את הכלים הנכונים להתמודד עם כל קושי או בעיה שתגיע גם בעתיד. זוהי בדיוק הייחודיות של טיפול מעין זה, המענה הוא אמנם רגעי ומקומי אך הוא ילווה אותנו גם שנים רבות הלאה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
המתח בין טבע לתרבות

אל הקורא פניה אישית ונוגעת ללב אל הקורא העלום אל ידיו הספר יגיע. עם כל התמימות והרגישות היא מכילה לא מעט מתחים, המאפיינים את המסות.

קרא עוד »
מורה פרטי לפיזיקה בגולן

אם יש מקצוע אחד שמעטים התלמידים שמעידים על עצמם שהם אוהבים אותו, הרי שזהו מקצוע הפיזיקה. ככלל, פיזיקה הוא מקצוע מעניין אותו, מאתגר מאוד וכזה

קרא עוד »