הכוח שבמוזיקה רתום לעסקים

כולנו אוהבים לשמוע מוזיקה ברכב, באוזניות כשאנחנו עושים צעדה בטיילת או סתם כאשר מתחשק לנו בבית. מוזיקה מלהיבה, מקפיצה ומעודדת. ועכשיו, היא מעולה לעסקים ולחברות שרוצים להאדיר את הפעילות שלהם בקרב לקוחות!

האתר ג'ינגלד גאה להציג לכם את השירות הכי מדהים ומתקדם בתחום הקידום העסקי באמצעות ג'ינגלים! ג'ינגל הוא למעשה שיר פרסומי ושיווקי קצר בו מהללים עסק או מותג בדרכים יצירתיות. השיר אמור להיות קולע, קצר, תוסס, עם חרוזים ובעל מקצב קליט. ג'ינגלים לדוגמא תוכלו לשמוע ברדיו, בטלוויזיה ובכל פלטפורמת מדיה בה ניתנת האפשרות להאזין לשמע.

 

מה חשוב שיהיה בג'ינגל העסקי שלכם?

מוזיקה נרתמת מאוד חזק לעסקים. זה מאוד פופולרי בישראל, מדינה של חובבי מוזיקה מושבעים. תוכלו להשתמש בכל ז'אנר שמתאים לסוג קהל היעד שלכם – אם זה קהל צעיר, כדאי לעשות מחקר קצר ולראות אילו שירים תופסים יותר חזק ונמצאים בצורה בולטת יותר בקר מאזינים. זה די קל, מדובר באופנות משתנות של היפ הופ או ראפ, ובכל תקופה יש זמר, זמרת או להקה שנמצאים בתודעת קהל גבוהה במיוחד.

הג'ינגל צריך להיות קליט ויחסית קצר, כזה שמאזינים יוכלו לזכור אותו ובמיוחד את פרטי ההתקשרות – מספר טלפון או כל פרט יצירת קשר אחר שאתם בוחרים להכניס. חברת האתר ג'ינגלד הינה חברה מקצועית ומנוסה בתחום בניית ג'ינגלים לדוגמא, והיא תשמח לתת לכם שירות אמין, מקצועי וקצבי מיוחד!

 

מה לעשות ולא לעשות בג'ינגלים

לא כדאי להשתמש במילים ארוכות, מיושנות ומסובכות. האוזן הישראלית מאוד רגישה למילים שיש בהן חוסר התאמה לשאר המלל ולקונטקסט. שילוב של חוש הומור עדין תמיד יכול לתבל את העניין ולהוסיף טעם לג'ינגל שאתם בונים. חברה מקצועית כמו האתר ג'ינגלד מבטיחה לכם יצירה של ג'ינגל איכותי ומדליק שיסחף אחריו מאזינים רבים לבקר באתר או בעסק שלכם ולצרוך את המוצרים והשירותים שאתם מספקים.

 

הכוח שיש בג'ינגל למשך שנים

ג'ינגלים לדוגמא הם שירונים שבסופו של יום נזכרים ולא נשכחים כמו ידיעות בעיתון או בפרסומי חוץ. למוזיקה יש מרכיב מאוד חזק שגורם לנו לזכור את המילים, אפילו אם הן סתמיות או כוללות מספרים לכאורה סתמיים, לתקופה מאוד ארוכה. כל אחד מאתנו יכול בקלות להיזכר בכמה ג'ינגלים לדוגמא שהוא זוכר מהילדות, על מוצרים ושירותים שהפרסומות שלהן הופיעו ברדיו ובטלוויזיה. זה נשמר לדורות, ומכאן גם הכוח העוצמתי שיש לג'ינגלים לעסק שלכם.

כדאי מאוד לבחור בחברה מקצועית ואמינה שיש לה ותק בתחום, ולא להסתכן בחברה שלא בונה ג'ינגל כמו שצריך בצורה שעלולה להכתים את העסק ולא לתת את התפוקה. קשה מאוד לשנות תדמית ורושם ראשוני פגומים שכבר נבנו בגלל ג'ינגלים שלא תופסים ולא נתפסים טוב לאוזן.

זה הזמן לרתום את המוזיקה תחת ידכם! פנו עכשיו אל האתר ג'ינגלד ויחד תבנו את הג'ינגל שירים לעסק שלכם חזק!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים