אז מהו סוכך בכלל?

אז מהו סוכך בכלל?

סוכך או בשמו המלא נקרא סוכך שמש הוא מבנה הבנוי בדרך כלל ממתכת.
כאשר יתכוונו למבנה הבנוי מעץ לרוב ישתמשו במילה פרגולות על שלל סוגים.
לכן המילה סוכך שייכת לתחום המתכת.
כיום רוב הסוככים בנויים מחומר האלומניום היות והוא חזק וקל משקל כך שנח לעבוד איתו והוא ינו מכביד על הסוכך מה שמאפשר ללקוח במקרה של סוכך חשמלי להשתמש במנוע קטן יחסית הודות למשקל.
הסוכך תפקידו להגן על החלל מפני השמש ולסוכך עליו.
יחד עם זאת חשוב שהסוכך יהיה פריט עיצובי בנוף הבית ולא רק עיצובי ויפה אלה גם מותאם אל הסגנון והקו העיצובי הנוכח בבית על ידי המעצב או האדריכל

סוגי סוככים מגוונים 

ישנם סוגי סוככים מגוונים מאוד החלל מסוכך מרקיזה המוכר לרובנו ועד לסוככים מורכבים הבנויים בצורה של פרגולה וכמובן סוככים פשוטים יותר לחלונות קטנים וכול.
כמובן סוגי סוככים מגוונים ניתן לחלק לשתי קבוצות והם החשמליים והידניים או הניחים.
באופן כללי כמעט כל סוכך ניתן להפוך לחשמלי אך יש לציין זאת בשעת הקניה כך שיתאפר להרכיב על גבי הסוכך הקיים גם מנוע חשמלי בהמשך.
ישנם סוגי סוככים מגוונים ורחבים הבולט שבהם הוא סוכך המרקיזה היות והצורה שלו נותנת לו נוכחות גדולה של סוכך בעוד שסוככים אחרים נוטים להיות פחות בולטים אל העין ובנוסף סוכך המרקיזה נפוץ מאוד בישראל מה שמעלה את הפופולריות שלו בקרב הקהל הישראלי. 

מחירון פרקט פישבון

פעמים רבות אנו נשאלים מהו מחירון פרקט פישבון .. אם כך יש להסביר שפרקט פישבון באמת הוא רק סוג של התקנה של אותם לוחות הפרקט הקימים כך שלא נכון לבקש מחירון פרקט פישבון בשונה ממחירון פרט אחר.
אך האמת היא שבאופן כללי ישנם כמה שינוים בפרקט שישפיעו על מחירון פרקט פישבון ואותם גורמים אלו הם נוספים על בסיס הגורמים היוצרים את מחיר הפרקט הבסיסי.
הגורם הראשון הוא הקנה צורת ההתקנה של פרט פישבון היא שונה ולכן מחיר ההתקנה הוא שונה נוסף לכך הוא לוחות העץ החייבים להיות באותו האורך על מנת שיוכלו להפוך אותם לפרקט פישבון.
שאר המרכיבים היוצרים את מחירון פרקט פישבון הם סוג העץ והמאפיינים שלו שהם שווים לכל סוגי הפרקטץ

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
מורה פרטי לאנגלית בהרצליה

בין כלל המקצועות שאנו למדים בבית הספר היסודי, בחטיבת הביניים, בתיכון ואפילו באוניברסיטה, אנגלית הוא ללא ספק אחד המקצועות החשובים ביותר לכל מי שמבקש לבנות

קרא עוד »
הכוח שבמוזיקה רתום לעסקים

כולנו אוהבים לשמוע מוזיקה ברכב, באוזניות כשאנחנו עושים צעדה בטיילת או סתם כאשר מתחשק לנו בבית. מוזיקה מלהיבה, מקפיצה ומעודדת. ועכשיו, היא מעולה לעסקים ולחברות

קרא עוד »