שאלות נפוצות על פיסול פנים וכל התשובות

השנים יכולות להשפיע על עור הפנים. שינויים הורמונליים, חשיפה לשמש, לחומרים כימיים, סטרס ומזיקים נוספים, באים לידי ביטוי בין היתר על הפנים. לאורך השנים הפנים מאבדות את הנפח שמחזיק את העור מתוח ובמקום מתחילים להופיע קמטוטים, קמטים ושקעים. הרצון לעצור את הזמן וליהנות ממראה מחמיא הוא רצון טבעי בעולם שלנו.
תוחלת החיים עלתה מאד וגם איכות החיים. אין כל סיבה לעצור את השגרה, להימנע מבילויים בחוץ ובוודאי שאין כל סיבה שלא להיראות במיטבך, בכל גיל. טיפולים קוסמטיים ובהם פיסול באים לשמור על המראה הצעיר ולהחזיר את הזמן לאחור. בכתבה זו ריכזנו עבורך את השאלות הנפוצות על הטיפול וכמובן, את כל התשובות.

מהו פיסול פנים?

המדע התפתח והרפואה האסתטית לא נשארה מאחור אלא להפך. היום ישנם טיפולים מתקדמים אשר מאפשרים לך לשמור על מראה צעיר, בלי להיכנס לחדר הניתוח. פיסול פנים מתבצע ללא ניתוח והוא מחזיר לפנים את הנפח ואת המראה הרענן שהיה להן. הטיפול נעשה על גברים ונשים בגילאים שונים וברגע שיש לך תחושה שהגיע הזמן לשפר את המראה הנוכחי.
במסגרת הטיפול מפסלים את הפנים ומשפרים את הסימטריה. מעלימים או מפחיתים בצורה משמעותית את הקמטים וכל זאת דרך הזרקה בלבד. כלומר, לא נעשה כל חתך בעור. ההזרקות יתמקדו באזורי עצמות הלחיים, הסנטר וגם באזור קו הלסת והאף. כל האזורים הללו הם אזורים שנוטים לקמטוטים, לאבד את הנפח וההזרקות מחזירות אותו.

האם הפיסול משנה את קו הפנים?

הפיסול אינו משנה את הקו של הפנים והמבנה שלהן כיוון שהוא אינו מערב פעולות כירורגיות. אין שינוי של העצמות אלא רק השפעה על העור. לאורך השנים העור מאבד מהגמישות שלו ויש לו פחות קולגן. לכן הוא נוטה ליפול, לשקוע ומכאן נוצרים הקמטים.
הפיסול של הפנים מתבצע רק על ידי הזרקת חומרים למקומות שצריך להוסיף להם עיבוי. דרך ההזרקות ניתן גם לייצר סימטריה טובה יותר ולשפר את המראה כולו.

מהו משך ההחלמה מהטיפול?

אחד היתרונות של טיפול זה הוא ההחלמה. הכאב המורגש במסגרת הטיפול הוא מינימלי ואפשר לחזור לשגרה במהרה. למעשה, ניתן לחזור אליה כבר בסיום הטיפול ולכן אפשר להגיד כי אין ממש צורך בתקופת החלמה. עם זאת, יש לשים לב לשינויים שאינם אמורים להיות ולהתייעץ בכל שאלה או חשש אם עולים כאלה. לכן גם חשוב לבחור את המטפלים הנכונים.

מה חשוב לשאול את המטפל?

מי שיבצע פיסול פנים צריך להביא איתו ניסיון רב בתחום והיכרות מעמיקה עם שיטות האסתטיקה השונות. עלייך לשאול כבר בתחילת הדרך על הניסיון האישי, לבצע תיאום ציפיות כך שיהיה לך ברור למה ניתן לצפות ולוודא כי תהיה לך אפשרות לפנות בכל שאלה גם לאחר הטיפול ולקבל מענה מהיר ומקצועי.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים