סוגרים עניין: הכל על סגירת חורף לפרגולה

צילום freepik

רוצים ליהנות מהפרגולה שלכם גם בחורף? נמאס לכם להסתגר בתוך הבית בעונת הגשמים? אולי זה הזמן לעשות סגירת חורף לפרגולה.

במאמר הבא נסביר למה כדאי לעשות סגירת חורף לפרגולה, אילו אופציות עומדות בפניכם וגם, האם תצטרכו לקבל אישור מהעירייה? כל התשובות.

סגירת חורף – למה זה כדאי?

בשנים האחרונות הפתרון של סגירת חורף לפרגולה תופץ תאוצה, הן במקרים בהם מדובר בפרגולה בחצר ואפילו בעבור פרגולות אלומיניום למרפסת. באמצעות סגירת החורף אתם הופכים את הפרגולה לחדר מוגן של ממש ויכולים ליהנות ממנה גם בימים הקרים והגשומים.

בנוסף, תוכלו לשלב את סגירת החורף באמצעי חימום כזה או אחר שישמור על טמפרטורה חמימה גם בימים הקרים ביותר. סגירת חורף איכותית תמנע מהרוחות העזות להיכנס פנימה ותהפוך את הפרגולה שלכם לחדר פרטי של ממש.

איך סוגרים את הפרגולה?

סוכך מרקיזה – מדובר למעשה באופציה הנפוצה ביותר לסגירת חורף עבור פרגולה מאלומיניום והיא בדרך כלל מתאימה לפרגולות במרפסות של בניינים גבוהים, שבהם לא ניתן לבצע סגירת חורף ללא אישור.

המרקיזה היא למעשה סוכך שמזכיר בצורתו מטרייה שנסגרת ויוצרת צורה של רבע עיגול. היא מותקנת על זרועות אלומיניום שבאמצעותן מקפלים את המרקיזה, כאשר את הסגירה ניתן לבצע גם ידנית וגם חשמלית.

סוכך מסילות – מדובר באופציה הנפוצה ביותר דווקא עבור פרגולה בחצרות של בתים פרטיים. מדובר בתשתית אלומיניום המותקנת על גבי הפרגולה באמצעות מסילות מתכווננות המאפשרות שליטה חשמלית על זווית הפתיחה. מדובר בסגירה איכותית ויציבה מאד, אך קחו בחשבון שהסגירה והפתיחה יהיו קצת איטיים.

סוכך מסך – מדובר למעשה בבד אטום שנגלל מלמטה כלפי מטה ומאפשר גם הגנה מפני הגשם וגם הצללה מקרני השמש. בניגוד לסוככים אחרים, באמצעות סוכך המסך ניתן לקרות את הפרגולה גם מהצדדים. כמו כן, גם כאן הפתיחה והסגירה יכולים להתבצע בצורה חשמלית או ידנית.

שמשונית – שמשונית היא למעשה בד PVC שנחשב לחזק במיוחד ואטום. הוא מונע חדירה של מים ועמיד מאד בפני חדירה של רוחות. למרות העובדה שכיום ניתן להשתמש במגוון בדים על מנת לסגור את הפרגולה, אין ספק שהשמשונית נחשבת לאיכותית והעמידה ביותר.

מה חשוב לדעת לפני?

לפני שאתם ממהרים לבצע סגירת חורף לפרגולה, עליכם לדעת שבכל הקשור לפרגולות מאלומיניום הדבר דורש אישור מיוחד מהעירייה. אז במידה ואתם מתכננים לעשות סגירה, דעו לכם שתצטרכו לעבור פרוצדורה לא כל כך קצרה וגם לא כל כך קלה.

במידה ואתם לא בנויים לפרוצדורות כאלה, תוכלו לבצע סגירת חורף מתקפלת או סגירה באמצעות בד הנחשב למוצר ארעי ולא דורש שום סוג של היתר. בנוסף, במידה ואתם מעוניינים לשמור על האופציה שלכם ליהנות מהמרפסת גם בקיץ ולהשתזף, אנו ממליצים לכם לעשות סגירת חורף מבדים

לפרטים: https://www.pergula.co.il/

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
הקומדיה האלוהית

אל סיד- 'שליט' במוגרבית. גם הזקן שהוא מגדל אחכ היא סמל לכך שהפך מוסלמי. באפוס נודר לא להתגלח עד שחוזר. הזקן סממן מיוחד כי לא

קרא עוד »