מחיר ריצוף למטר

אחד האלמנטים החשובים ביותר הקשורים לעיצוב הבית הוא הריצוף של הבית, בין אם נשתמש באריחים, שיש או קרמיקה, ריצוף הבית והאיכות שלו חשובים מאוד על מנת לקבל את סגנון העיצוב בדיוק כמו שרצינו ותכננו. אחד הדברים החשובים ביותר כאשר אנחנו בוחרים את סגנון הריצוף בבית שלנו הוא לעשות מחקר מקיף שבמסגרתו אנו נתאים את הריצוף לשאר העיצוב כמו למשל המטבח, הקירות וכדומה. שלב זה הוא כנראה אחד השלבים המתישים ביותר בשלב השיפוץ וככל הנראה תראו הרבה מאוד סגנונות ריצוף, קרמיקה ואריחים עד שתגיעו להחלטה שתביא את הבית שלכם לסגנון העיצוב אותו בחרתם.

אחד הפרמטרים שבסופו של דבר גם כן חורצים גורלות פרט לסגנון העיצוב הוא מחיר הריצוף למטר שכן ריצוף איכותי יותר כמובן יעלה יותר ביחס ישר ואילו ריצוף יותר נפוץ ופחות איכותי יעלה פחות כסף, זה כמובן תלוי בתקציב שלכם ובבחירה שלכם. בנוסף ישנו עוד פרמטר שהוא עלות העבודה של הרצף עצמו ומחיר ריצוף למטר של הרצף מורכב מהרבה מאוד משתנים שעליהם נרחיב בסעיפים הבאים.

עלות בניית מרתף

מחיר ריצוף למטר – איך זה נקבע?

המחיר של עבודת הריצוף אינו אחיד כאמור ותלוי אם אנו צריכים ריצוף או הדבקה, אם הריצוף הוא בתוך הבית או בחוץ ואם אנחנו מפרקים עבודה קיימת לפני שמתחילים עם הריצוף החדש או לא. אחד המשתנים החשובים ביותר בקביעת מחיר הריצוף למטר הוא גודל האריחים. במידה ותבחרו אריחים בגודל סטנדרטי של 40 על 40 המחיר יהיה נמוך יותר אך ככל שגודל האריחים עולה והופך לגדול יותר כך הדבר מקשה על העבודה של הרצף והעבודה הופכת למעט יקרה יותר. בהקשר של גודל הבית המחיר יהיה גבוה יותר במידה ותרצו לרצף חלק קטן בבית אך אם מדובר בבית גדול יותר המחיר של הריצוף יהיה נמוך יותר דווקא.

פרמטר נוסף שמשפיע על המחיר ריצוף למטר הוא המתאר של הבית. במידה ויש נישות רבות בבית או צורה שאינה ריבועית יצטרכו הרצפים לבצע חיתוכים רבים של השיש ולכן גם עלות העבודה תעלה. חיתוכים של מעל 45 מעלות עלולים לעלות את המחיר משמעותית יותר ומתומחרים על פי מטר רבוע. דבר נוסף שעתיד לייקר את מחיר הריצוף למטר הוא ריצוף של חדר אמבטיה. המחיר של ריצוף חדר האמבטיה גבוה יותר לאור העובדה שזוהי עבודה עדינה יותר שדורשת תשומת לב לפרטים הקטנים וכמובן איטום טוב יותר. סוג הריצוף או סוג האבן גם כן משפיע על מחיר העבודה וככל שקל יותר לעבוד עם סוג הריצוף שבחרתם המחיר יהיה נמוך יותר או גבוה יותר במידה והעבודה עם סוג הריצוף שבחרתם נחשב לקשה יותר.

לפרטים נוספים אודות מחיר ריצוף למטר צרו איתנו קשר. המומחים של היחידה לשיפוצים ישמחו לסייע לכם בכל שאלה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
שיעור 5

עוד דוגמא לשיר שיש בו אלוזיה. הפעם הרמיזה הזו נמצאת בחזית השיר- לא צריך להיות פרשן גדול כדי לראות שהשיר הזה מתכתב עם טקסט אחר.

קרא עוד »
עבודה בעגלות בקנדה

הצבא הוא ללא ספק הכנה נהדרת לחיים הבוגרים, אבל החיים הבוגרים עצמם מתחילים רק אחרי סיומו וזה השלב שבו אתם רוצים להציב את חוויית החיים

קרא עוד »