כך תעצבו חדר שינה שנראה כמו מלון בוטיק

צילום:freepik

תמיד חלמתם שחדר השינה שלכם ייראה כמו במלון המפנק ההוא שפעם נפשתם בו? הרי לכם השיטה להגשים זאת!

חדר השינה הוא המקום האינטימי והפרטי ביותר בבית. לכאן אתם נכנסים בסוף היום, מתנתקים, נרגעים ובפועל מבלים בו מספר שעות לא קטן. לכן חדר השינה שלכם אמור להיות נעים, נוח ומפנק מאוד – תכונות שבוודאי נמצאות במלונות הבוטיק האקסקלוסיביים.

מעצבים ארבע קירות

הקירות יתנו את הטון המרכזי לחדר ומטרתם היא לתפקד ככוהני השלווה והרוגע של חדר השינה. אם תרצו להעצים את כוחם, מומלץ להדגיש את אחד הקירות (העדיפות היא לקיר שאליו המיטה צמודה) ולצבוע אותו בצבע אחר, לקשט בטפט או להשתמש בוילון או תמונה כריזמטית שיהפכו את הקיר למעין "נקודת כוח" בחדר.

מתכננים מחדש את התאורה

תאורה היא לא סתם עוד אלמנט שימושי ויש לה הרבה השפעה על הנראות הכללית של כל חדר. מעבר לכך, תאורה לבנה בוהקת ומסנוורת, תתאים הרבה פחות לחדרי השינה מאשר תאורה נעימה ורכה יותר (לא בהכרח צהובה אך גם לא לבנה באופן קיצוני). גופי התאורה יוכלו להשתלב עם המרקם העדין והשקט של החדר ולכן לא מומלץ להכניס לכאן גופים פומפוזיים ותיאטרליים מידי כמו שנדלירים או גופים מודרניים לסלונים גדולים. על השידה ניתן להציב מנורת לילה נעימה ואלגנטית, בדיוק כמו שמבצעים במלונות הבוטיק. מנורות מדהימות תוכלו למצוא כאן: https://memad4u.com/

טקסטיל והרבה

המצעים, הכריות, הוילונות, השטיחים… כל אלו מוסיפים לחדר רכות, צבעים ואופי. הבדים יכולים להיות בשימוש גם על הכורסה בחדר, גב המיטה, הדום או כיסוי מיטה. מומלץ להשתמש בצבעים בהירים לווילונות בחדר, כדי לעזור לנצל טוב יותר את התאורה הטבעית. בנוסף, כדאי להשתמש בבדים שתואמים לצבע הקיר והרהיטים בחדר ולהוסיף שתי כריות נוי לשתי כריות השינה הרגילות, שהן מעט יותר מעניינות וצבעוניות.

רהיטים ואקססוריז

סימטריה היא סוד הקסם של עיצוב חדרי השינה במלונות מפוארים ולכן המיטה לעולם תמוקם במרכז, מצדדיה שידות תואמות ולמרגלותיה הדום, או כורסה הניצבת ממול. לאחר שכל הרהיטים נוכחים, תוכלו לבחור את האקססוריז המושלמים למדף קטן בקירות שלאורך החדר, או את אלו שמשתלבים על השידה לצד מנורת הקריאה. אם יש לכם ויז'ן לדבר מה שלא ניתן למצוא בחנויות, תוכלו לבצע הדפסת מודלים בתלת מימד של קישוטים וחפצים שונים ובכך להתאים אישית את המוצר לעולמכם וטעמכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים