כך תבחרו קרוואן להשכרה!

רוצים לשכור קרוואן לטיול הבא שלכם? כדאי שתבחרו את המתאים לכם ביותר! כאן נסביר מהם הפרמטרים החשובים שיעזרו לכם לעשות בחירה מוצלחת.

למה בכלל כדאי לשכור קרוואן?

אחת הסיבות העיקריות להשכרת קרוואן היא הרצון לסייר בשמורות הטבע השונות והמרהיבות ברחבי הארץ וליהנות מלינה בחדר משותף, שגם עובר עם המטיילים ממקום למקום. זאת, בזכות היות הקרוואן מעין בית נייד, בו יש את כל מה שכולנו צריכים בשביל להתנהל בחיי היום יום שלנו כדוגמת מיטות, מטבח, מקלחת, שירותים וכך הלאה וכמובן, בשונה מלינה באוהל, פרטיות מלאה.

גודל

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת קרוואן הוא הגודל שלו, שצריך להתאים לכמות המטיילים ולצרכים שלהם. לדוגמה, זוג לא יזדקק לאותו מרחב כמו זוג עם ילדים הן בשל כמות האנשים השונה והן בשל הצורך של ההורים לפרטיות. כך גם לגבי קבוצה של חברים, בה כל אחד ודאי ירצה קצת יותר מרחב אישי.

אופן הנסיעה

פרמטר חשוב נוסף בבחירת קרוואן להשכרה הוא אופן ההתניידות שלו. הכוונה היא לכך, שניתן לבחור קרוואן עצמאי או נגרר. בקרוואן העצמאי ניתן לנהוג ואילו הקרוואן הנגרר מתחבר לרכב האישי שלכם ונגרר אחריו. כמובן, לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות משלה וחשוב שתבדקו לפני ההשכרה איזו אפשרות מתאימה יותר לצרכים שלכם ולחוויה שאתם מתכננים ורוצים.

תקציב

אין ספק, שאחת הסיבות הנפוצות לשימוש בקרוואן על פני נסיעה ברכב המשפחתי ולינה בצימר או בבית מלון היא ההבדל המשמעותי בעלויות. היות שכך, חשוב להתחשב בפרמטר זה גם כשבוחרים את הקרוואן הרצוי. הכוונה היא לכך, שאפשר לבחור קרוואן מאובזר, מרווח ומפנק במיוחד ואפשר גם לבחור בקרוואן סטנדרטי, שפשוט יענה על הצרכים שלכם ויאפשר לכם הנאה מקסימלית מהשהות שלכם בו.

חברת השכרה

היות שהמטרה של השכרת קרוואן לקראת יציאה לטיול היא הנאה מירבית, חשוב לבחור היטב גם את חברת ההשכרה. זאת, על מנת שתוכלו לצאת לדרך כשאתם חשים ביטחון מלא באמינות של מי שהשכיר לכם את הקרוואן הן מבחינת איכות הקרוואן שתשכרו והן מבחינת השירות שתקבלו לאורך כל הדרך. לכן, כשאתם בוחרים חברה של השכרת קרוואנים, מומלץ לבחור בחברה מומלצת ואמינה.

לסיכומו של עניין

אמנם בחירת קרוואן להשכרה היא לא הרת גורל, אבל היא בהחלט משפיעה רבות על מידת ההנאה שלכם מהטיול ולכן חשוב לבחור את הקרוואן שלכם בקפידה! לכן חשוב לשים לב להתאמה בין גודל הקרוואן לבין הגודל הנחוץ לכם, לזכור שיש סוגים שונים של קרוואנים הן מבחינת אופן השינוע שלהם והן מבחינת האבזור והיוקרה שלהם. כמו כן, חשוב להכין תקציב מראש, אבל גם לדעת להיות גמישים ואחד החלקים החשובים ביותר בבחירת הקרוואן הוא למעשה בחירת חברת ההשכרה, שצריכה לתת לכם תחושת ביטחון מרגע יצירת הקשר הראשונה ועד למועד החזרת הקרוואן.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
תוכן עניינים
לפרסום כתבה באתר
מאמרים אחרונים
המתח בין טבע לתרבות

אל הקורא פניה אישית ונוגעת ללב אל הקורא העלום אל ידיו הספר יגיע. עם כל התמימות והרגישות היא מכילה לא מעט מתחים, המאפיינים את המסות.

קרא עוד »